Rose Tyler Aşkı

Cumartesi, Eylül 18, 2010


Sadece bu yazı için müzik ekledim. Yazıyı okurken müziği dinlerseniz iyi olur. Çünkü ben yazıyı yazarken bu müziği dinledim.. Şu sıralar izlediğim tek dizi Doctor Who.. Ve sıkılmadan izlediğim nadir dizilerden. Rose Tyler'ı sevmemin yegane sebebi onun gidişini hala hazmedememiş olmamdır..
Yaklaşık 2 sezon oynayan Billie Piper, 2.Sezonun sonunda hazin bir sonla ağlattı beni..
Hayatım boyunca biri için böyle hüngür hüngür ağlayacağım hiç aklıma gelmezdi doğrusu..
2x13. Bölümün sonunda Rose, Ailesiyle birlikte paralel evrende sıkışıp kalır ve hayatını orada sürdürür.. Günlerden bir gün Doctor,onu çağırır ve sahilde buluşurlar.. Doctor'un sadece görüntüsü vardır.. Rose onu görür görmez ağlamaya başlar. Öyle bir ağlıyor ki, sanki gerçekmiş gibi. Ee haliyle bende ağladım.Gitme Rose falan diyorum ama boş. Kimseye sesimi duyuramıyorum.
Rose: Seni bir daha görebilecek miyim ? der...
Doctor: Yapamazsın der ve orada koparım ben.. Ağlarım tekrar. Hiç bu kadar etkilenmemiştim ayrılık sahnelerine.. O kadar çaresiz ki,ağlamaktan başka yapabileceği bir şey yoktur adeta.. 
Rose Tyler'ın Doctor'a ''I love You''  demesi Doctor'u yıktı resmen.. O da başladı ağlamaya ama görüntü gitti. Kıza sarılamadan görüntü yok oldu.. Kız kaldı yalnız başına..Annesine koştu. Beraber ağladılar. Ne acı bir sahneydi öyle. Hala hafızama geldikçe duygulanıyorum. Evet feci derecede etkilemiş bu sahne beni. Onun gidişini unutamıyorum ki ben..
Dün 4.sezonun birinci bölümünde yine karşıma çıktı..Gözleri Doctor'u aradı. Ama o çoktan oradan gitmişti. Hüzünlü hüzünlü baktı.. Arkasından bu fon çaldı.. Ve kayboldu.. 
Ben orda yıkıldım zaten.. Masum masum bakışlara karşı nasıl dayanayım ben? Hem, uzun zamandır görmemiştim ben onu. Şimdi acım daha da arttı. 6.Sezonda diziye gelme ihtimali varmış. Kesin bir şey söyleyemem çünkü bu konu hakkında yeterince bilgi sahibi değilim.
Yalnız şunu söyleyebilirim; Beni hüngür hüngür ağlatan tek oyuncudur. Bu yüzden onu seviyorum..
Siz ayrılık sahnelerinde hiç ağlamadınız mı ? Yoksa ben mi fazla sulugözüm ?
O sahneyi bir izleseniz varya benim gibi ağlardınız. Hadi ağlamazsanız bile duygulanırdınız..
Ben ki ağlayaman biri, şu kısa sahnede küçük çocuklar gibi ağladım..
Ayrılıklar bu kadar acı olmak zorunda mı ?
Masaüstümde Rose'n resmi var. Bakıp bakıp duruyorum.. O sahne gözümde canlanıyor sürekli.
Kabul ediyorum, kendimi çabuk kaptırıyorum dizilere. Abartıyorum fazlaca. Ama dayanamıyorum işte.
Gözlerimin önünden kaybolup gitmesine alışık değilim ben. 
Bu şarkıyı 5-6 kere üst üste bıkmadan dinledim. Ve her dinleyişimde Rose'a olan özlemim bir kez daha arttı..
Abi bu ayrılıklar Rose isimli bayanların kaderi mi ya ? Titanic filminde de Rose, Jack'i kaybetti. O filmde de ağlamıştım gerçi ama bu kadar değil. Bence Rose isimlilerin kaderlerinde ayrılık var.
Yeni Kız Martha da gitti. 3. Sezon da iyi iş çıkardı ama ben ısınamadım açıkçası. Rose gibi olamadı. Isınamadım..Bu yazdıklarım size çocukça gelebilir tabiki ama siz de böyle bir şey yaşamışsınızdır eminim. Dizilerde olmasa bile gerçek hayatta yaşamışsınızdır. Umarım benim durumumu az çok anlamışsınızdır. Her şeyden bu kadar çok etkilenmemeliyim.. Sonra böyle mal gibi ağlıyorum ben..

Şu bakışlardaki çaresizliğe bakar mısınız ? Al beni götür buralardan der gibi bakıyor. Üstelik bir daha doctor'u görememenin verdiği acısı da var. Şüphesiz  Onu çok seviyordu..


Ayrılık işte burada başladı.. Biri gerçek dünya da kalırken, öteki paralel evrende kaldı.. Rose'n ''Take Me Back'' sözünü duymanız gerek. Nasıl haykırıyor bir bilseniz..Doctor haliyle çok üzgün. Hiçbir yol arkadaşına bu kadar çok bağlanmamıştı. Şimdi ayrılık ona da çok zor geldi..
 
Nasıl ağlıyor görüyorsun dimi blog ? O ağladıkça ben de ağladım.. Nasıl bir oyunculuktur bu böyle.Sevdiğini bir daha göremeyince otomatik olarak böyle ağlamaya başladı işte. Doctor giderken arkasında kocaman bir kızın gönlünde kocaman bir yara açarak gitti. O yara, şimdi ağlaya ağlaya bir hal oldu..İçi kan ağlıyor resmen kızın.. Bu sahneyi izlemeniz gerek.. Dinlediğiniz şarkı iliklerinize kadar işledi mi ? Benim gözlerimi doldurdu açıkçası.. Hiçbir dizi oyuncusunu bu kadar sevdiğimi hatırlamıyorum ben..
Umarım okurken sıkılmamışsınızdır..
Çünkü ben yazarken sıkılmadım..Sadece üzüldüm..Fazlasıyla..
Rose; Seni tekrar görebilirim umarım.. Seni çok seviyorum..

        Bu Aşk hiç Bitmez.. Ben onu seviyorum.. Ve diziye geri dönmesini umut ediyorum..Söylesenize izlediğiniz bir diziden sevdiğiniz bir oyuncunun çıkmasına üzülmez miydiniz? İşte benimki de öyle birşey. .                                                                          
       

You Might Also Like

7 kişi benim de tuzum olsun dedi

  1. sarkının adı nedir ve yaına bayıldm bende o sahnede çokk ağladım :(

    YanıtlaSil
  2. hiçte sıkılmadım aynen bende çok ağlamıştım ve bunu okurken de ağladım :( ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. aynen kardeşim. senin yazdıklarını okurken de ağladım :(

    YanıtlaSil
  4. Rose Tyler.. Doctor Who'nun modern serisinin ilk yoldaşı.. En sevdiğim.. ♥ Sanırsam ilk göz ağrısı ya, ondan ona karşı olan sonsuz sevgim. Ve bende çok ağlamıştım gittiğinde. İşin kötüsü her izleyişimde rahat rahat ağlayabiliyorum.

    YanıtlaSil
  5. ya river diye saçma bi karekter cıktı doktoru kendine aşık etti resmen :(

    YanıtlaSil
  6. Hayatımda hep mantıklı bir insan oldum ve ağlamak dahi bir çok şeyi saçma buldum. Hüzünlenmek bile çocukça gelirdi. Ne oldu bilmiyorum ama 2. sezonun sonunda işte bu kıza ağladım ben. Hayatımda çektiğim acılara bile ağlamayı saçma bulurken bir dizi karakteri diziden çıktı diye ağladım. Rose'un ayrı bir büyüsü var bence. Bana imkansızı yaşatan o minik karakter. I love you Rose....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Subscribe

subscibe